czwartek, 12 stycznia 2017

Ona i on



I co teraz powiesz …? Nic?
A zawsze tyle mówiłeś …
Myślałeś że świat się na tobie kończy?
Żałosny jesteś - tak jak przystojny ...

To nie komplement mój drogi.
Dlaczego nic nie mówisz? Może to i lepiej.
W zasadzie co miałbyś powiedzieć?
Przepraszam? Proszę? Milcz lepiej …
_________________________________

Czego jej brakowało? Miała wszystko …
Myślałem, że rozumiem kobiety …
Czyja to wina? Pewnie moja.
Tylko czy można je zrozumieć … ?

Obawiam się że nie. Trudno.
Czy to co było jest warte tej chwili ….?



8 komentarzy:

  1. Obraz Maxa Ginsburga spowodował, że powstał ten tekst. Można oczywiście podłożyć inny i na tym polega, według mnie, klasa tego obrazu.

    OdpowiedzUsuń
  2. ... a obraz doń ani razu: c'est la vie!

    "Trzeba z żywymi naprzód iść,
    Po życie sięgać nowe"

    OdpowiedzUsuń
  3. "A nie w uwiędłych laurów liść.
    Z uporem stroić głowę."

    ps
    Proszę mi tu od dziadów nie wymyślać :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj!

    Szukam Was wszędzie. Na wordpressie jest już spora gromadka. Na razie tylko czytam i sobie milczę.
    Trochę brak czasu a trochę muszę odreagować.

    A ten wiersz jest w Twoim stylu i nikt mi nie powie, że to nie Twój :).

    Pozdrawiam

    E.B

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj
    Bardziej to monologi ludzi po przejściach niż wiersz.

    Podaj jakieś linki do wordpressa,proszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacznij od tego. Potem możesz iść po różnych blogach.

    https://nohood.wordpress.com/strona1/

    Jest tam Cisza, Izalika, Propatrian, Nohood, Luka i jeszcze inni, których mniej znam.

    Odzywa się Wawel, DDalia, Rk1 i co dzień ktoś przybywa.
    Jak będziesz chciał założyć bloga, to Nohood Cię poprowadzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Roarian to Propatrian. Taki ma nick na wordpressie.

    OdpowiedzUsuń
  8. OK, jutro napiszę do Nohooda

    OdpowiedzUsuń